Rolig daah meh Hale älskling :* <33

Heej! <33

Idag har jag varit meeh Hale :) vi åkte te taj mahal & köpte löshår åt Hale, sen gick vi in i lite affärer, vi gick in i gina tricot, & där hita jag en jätte fin sån där hög tjol, som var lejopard färgad :) men den fanns inte i min storlek -.- så vi åkte te shäris, jag köpte den där & Hale köpte nån kofta eller vaah det vaah mihi :)

jaja, vi flumma iallfall & hade cp kul :D fan det e skit kalt ute -.- jag dammpar på de! :O

aajuste! jag fyller år om 20 dagar :D 23/3 räkna jag rätt?!?? :P jaja, Önskar mig typ inget speciellt, faktiskt :O jag önskar miig inget :O eller inte än så länge ;)

Jag & Hale älskling, (förlåt men jag bjuder faktiskt inte på miig själv, det e inte mitt fel för att jag e ful :P <33

den där tjolen jag köpte (A) <33


Pussar & kramr te er sötnosar / Julia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0