mihi :) <33

Heej! <33

Idag åkte jag te shärholmen, jag skulle lämna tbx min sån där lejopard tjol :'( den pass ainte så bra, så jag ska beställa den på internet istället så jag får rätt storlek :) <3 men jag köpte ett grått linne på gina tricot för 99:- , & en sån där sportjacka grejsemojs eller vad man säger (A) från gina också som kosata 249:- mihi :) <33

Jag fyller år om 19 dagar :D tror jag :P sen jag måste värkligen köpa ett as fint läppstift den e typ ljus rosa från make up store :D <33

Sen när jag kom hem bestämmde jag & anton att vi skulle träffas men det blev inget :( får träffa han i skolan sitället :) <33

Just nu diggar jag musik på spotify & chattar på msn :) fan vad alla tjatar om att jag ska visa miig i webb -.- asså man ser helt blek ut i den så nej tack :) <33

jaja, om nån vill nåt e det bara att ringa mig eller snacka med miig på msn :) smsa inte miig -.- fett jobbigt att smsas när man kan snacka istället :) <33

Jag vet inte om jag & Vincent ska hyra film :O jaja.. Imorron ska jag träffa Rebecka :D & nadde & Thea tror jag :D Lollo är i fjällland :( <33

 Jag idag <33

 Det e så jävla kalt ute :( <33 jag vill ha sommar :'( <333333

Linnet & den där koftan eller vafan man ska säga? :P <33

Pussar & Kramar te er älsklingar, ni vet vilka ni e ;) / Julia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0