1/3

Go' kväll allesammans :p <33

äntligen så ringde min kompis i morse och vi bestämde att vi skulle åka och bada på erikdalsbadet...
så vi går på bussen och åker till fruängen när vi är där så säger hon att hon har glömt sin bikini , hur kan man glömma den det är ju det typ viktigaste av allt liksom men iaf då fick vi åka hem till henne och hämta den sen åkte vi äntligen till badet när kl var 3 öppnade vi dörrarna och hoppade i men det var så jävla kalt så jag sprang till duscharna och satt på typ det varmaste :p hehe
men vi hann typ bara vara där i fyra kvartar som jag brukar säga  :D
för jag hade träning som började halv fem , jag kom 10 min försent typ hehe hoppsan
vi var bara 6 st på träningen men vi hade roligt som vanligt , man märkte att jag och alice var tröttast av alla för vi skrattade åt typ allting som vi sa :p hehe fett synd :)

i morgon hinner jag nog inte blogga nånting för jag ska på film kväll med några andra och så ska vi sova över<33
Ha det bra pussar&kramar //Jossan<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

go kväll go kväll :D

2010-03-03 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0