:'( <33

Heej! <33

Igår han jag inte blogga, sorry skulle hem te Thea & massa sånt,

Fan jag tror jag kommer böjra gråtta! Pea stängdes ner igår! fatta IGÅR! liksom PLAYAHEAD.SE har funnits i 10 fucking år & sen dissar dom oss bara sådär! :'(
jag var inne när det stängdes ner, alla sa innan det stängdes ner att det inte skulle göra det! jag blev fett glad :D:D sen så helt plötsligt kom det upp bah : God natt te Pea, eller nåt sånt -.- :'( :( fan vad ja gblev arg!

Jag har träffat så många där :'( jag träffa liksom föra kille där! sen så massa andra underbara älsklingar :'( fatta!
liksom jag har någ träffat mer än hälften av mina komipsar där än i värkligheten! :O & jag ahr många kompisar!

Jag kan inte fatta att pea inte finns längre, nyss höll jag på att gå in på pea, men då kom jag på, juste pea finns inte lägre -.- seri det ända jag gör på datan e msn blogg & spotify. Vet inte om jag pallar skaffa fb, värkar  fett tråkigt -.-

jaja, Igår slgga Thea hos mig. Vi flumma som vanligt. Imorron åker Kasper utomlans :'( kommer sakna diig Kasper :'( <333333333333

jaja, om nån vill hita på nåt too daay så hörs vi på msn : [email protected], & på telen, för er som har mitt nr :* <33

AJuste :D jag har ingen cp mobil längre :D Jag fick låna en mobil av Eddie Vincents kompis, fett snällt juuh :D <33 tack ;)



pussar & kramar te er alla :*/ Julia

Kommentarer
Postat av: tessaws'

skaffa fb sötnos , :) <3333

2010-03-03 @ 13:11:04
URL: http://tessaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0