Kunde inte träffa Jossan Å älskling :'( <33

Heej! <33

Jossan kunde inte idag :'( men på onsdag ska jag & Jossan Å vaah :D <33
jag åkte meeh mamma & köpte uggs, dom e inte lika fina som mina förra :'(
men jaja, sen köpte jag en bikini, för på måndag har jag simmning, & jag hade en för liten bikini. sen på tisdag ska jag åka till sypolen meeh klassen & massa andra klasser. Tur att man har solat solarium för inte så länge sen ;)

sen när jag kom hem så har jag typ röjt min garderob & typ prövat as mke kläder, hitta massa gammla kläder som jag fortfarande gillar :D <33

ser lite drogad ut men jaja, några kläder jag hitttttaaa i min garderob :D <33
 mihihi :D <33

pussar till er / Julia <33


Kommentarer
Postat av: Emelie Svarvén biatch

behöver du kanske en design hjälp??

2010-04-03 @ 13:59:34
URL: http://emeliesvarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0