Jossan Å :D <33

Heej! <33

I fredags träffa jag Jossan älskling, vi skulle hyra en film. Det tog typ tussen år för oss att hitta en bra film. jaja vi såg iallfall en bög film HAHAHAHAH! fett sär film asså :P asså den där som heter "patrik 1,5" typ eller vafan den hette :P

Jossan Å. slagga här :D vi typ satt & snacka hela jävla natten, vi typ sommna vid 4-5. & sen på morgonen så berätta Jossan en spökhistoria för mej typ as många asså fan vad jag hoppa till haha (Jossan Å. fattar)

sen skulle hon tagga hem typ :( men vi ska vah imorron :D <33 vi ska typ till lillje då tror jaah :D <33

en sötig bild jag tog innan jag skulle hem. Nadine & Rebecka <33 (fredags) <33
Jossan Å. sötnosen <33

pussar till er sötnosar / Julia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0